Ten produkt to koło rozrządu o 16 zębach 2GT, z otworem o średnicy 3.175/4/5/6/6.35mm, które idealnie pasuje do pasów synchronicznych GT2. Dodatkowo, szerokość tego koła wynosi 6mm/10/15mm, co pozwala na różnorodne zastosowanie w różnych aplikacjach.
Koło rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu napędowego w silniku pojazdu. Jego głównym zadaniem jest synchronizacja ruchu wału korbowego oraz wału rozrządu, co ma kluczowe znaczenie dla poprawnego działania silnika. Dzięki temu możliwa jest kontrola otwarcia i zamknięcia zaworów w odpowiednim momencie, co przekłada się na lepszą wydajność pracy silnika.
W przypadku opisywanego produktu, mamy do czynienia z kołem rozrządu o 16 zębach 2GT. Jest to optymalna liczba zębów, która zapewnia stabilność i dokładność ruchu, co pozwala na precyzyjną synchronizację wałów. Otwór w kole rozrządu ma różne średnice do wyboru, takie jak 3.175/4/5/6/6.35mm, co umożliwia dopasowanie go do specyfikacji silnika.
Należy również zwrócić uwagę na szerokość koła rozrządu. W przypadku opisywanego produktu, istnieje możliwość wyboru szerokości 6mm/10/15mm. Ten parametr ma znaczenie dla właściwego działania układu napędowego, dlatego warto dobrze przemyśleć, jaka szerokość pasuje najlepiej do naszych potrzeb.
Warto zaznaczyć, że opisywane koło rozrządu posiada mały luz. Oznacza to, że między zębami jest minimalna odległość, co przekłada się na precyzyjne i ciche działanie układu napędowego. Mały luz jest szczególnie istotny w przypadku układów, gdzie precyzja ruchu jest priorytetem.
Koło rozrządu o 16 zębach 2GT z otworem 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokością 6mm/10/15mm i małym luzem to produkt, który warto wziąć pod uwagę przy budowie lub naprawie układu napędowego. Jego solidna konstrukcja, precyzja działania oraz różnorodność dostępnych opcji sprawiają, że jest to niezbędny element dla każdego silnika. Pamiętajmy, że jakość i precyzja układu napędowego ma wpływ na wydajność i żywotność silnika, dlatego warto wybrać sprawdzone i solidne rozwiązania.
PYTANIA:
1. Jaki jest główny cel koła rozrządu w silniku pojazdu?
2. Jakie są parametry optymalnego koła rozrządu o 16 zębach 2GT?
3. Jak szeroka może być koło rozrządu?
4. Dlaczego mały luz między zębami koła rozrządu jest istotny?
5. Dlaczego warto wybrać koło rozrządu o 16 zębach 2GT z otworem 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokością 6mm/10/15mm i małym luzem?
ODPOWIEDZI:
1. Głównym celem koła rozrządu w silniku pojazdu jest synchronizacja ruchu wału korbowego oraz wału rozrządu, co ma kluczowe znaczenie dla poprawnego działania silnika i kontroli otwarcia i zamknięcia zaworów w odpowiednim momencie.
2. Optymalne koło rozrządu o 16 zębach 2GT zapewnia stabilność i dokładność ruchu, co umożliwia precyzyjną synchronizację wałów. Otwór w kole rozrządu ma różne średnice do wyboru, takie jak 3.175/4/5/6/6.35mm, co umożliwia dopasowanie go do specyfikacji silnika.
3. Koło rozrządu może mieć szerokość 6mm/10/15mm, a odpowiedni wybór zależy od konkretnych potrzeb i specyfikacji układu napędowego.
4. Mały luz między zębami koła rozrządu jest istotny, ponieważ przekłada się na precyzyjne i ciche działanie układu napędowego.
5. Warto wybrać koło rozrządu o 16 zębach 2GT z otworem 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokością 6mm/10/15mm i małym luzem, ponieważ posiada solidną konstrukcję, precyzję działania oraz różnorodność dostępnych opcji, co sprawia, że jest to niezbędny element dla każdego silnika. Jakość i precyzja układu napędowego mają istotny wpływ na wydajność i żywotność silnika, dlatego warto wybrać sprawdzone i solidne rozwiązania.
Koło rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu napędowego w silniku pojazdu. Jego głównym zadaniem jest synchronizacja ruchu wału korbowego oraz wału rozrządu, co ma kluczowe znaczenie dla poprawnego działania silnika. Dzięki temu możliwa jest kontrola otwarcia i zamknięcia zaworów w odpowiednim momencie, co przekłada się na lepszą wydajność pracy silnika.
W przypadku opisywanego produktu, mamy do czynienia z kołem rozrządu o 16 zębach 2GT. Jest to optymalna liczba zębów, która zapewnia stabilność i dokładność ruchu, co pozwala na precyzyjną synchronizację wałów. Otwór w kole rozrządu ma różne średnice do wyboru, takie jak 3.175/4/5/6/6.35mm, co umożliwia dopasowanie go do specyfikacji silnika.
Należy również zwrócić uwagę na szerokość koła rozrządu. W przypadku opisywanego produktu, istnieje możliwość wyboru szerokości 6mm/10/15mm. Ten parametr ma znaczenie dla właściwego działania układu napędowego, dlatego warto dobrze przemyśleć, jaka szerokość pasuje najlepiej do naszych potrzeb.
Warto zaznaczyć, że opisywane koło rozrządu posiada mały luz. Oznacza to, że między zębami jest minimalna odległość, co przekłada się na precyzyjne i ciche działanie układu napędowego. Mały luz jest szczególnie istotny w przypadku układów, gdzie precyzja ruchu jest priorytetem.
Koło rozrządu o 16 zębach 2GT z otworem 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokością 6mm/10/15mm i małym luzem to produkt, który warto wziąć pod uwagę przy budowie lub naprawie układu napędowego. Jego solidna konstrukcja, precyzja działania oraz różnorodność dostępnych opcji sprawiają, że jest to niezbędny element dla każdego silnika. Pamiętajmy, że jakość i precyzja układu napędowego ma wpływ na wydajność i żywotność silnika, dlatego warto wybrać sprawdzone i solidne rozwiązania.
PYTANIA:
1. Jaki jest główny cel koła rozrządu w silniku pojazdu?
2. Jakie są parametry optymalnego koła rozrządu o 16 zębach 2GT?
3. Jak szeroka może być koło rozrządu?
4. Dlaczego mały luz między zębami koła rozrządu jest istotny?
5. Dlaczego warto wybrać koło rozrządu o 16 zębach 2GT z otworem 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokością 6mm/10/15mm i małym luzem?
ODPOWIEDZI:
1. Głównym celem koła rozrządu w silniku pojazdu jest synchronizacja ruchu wału korbowego oraz wału rozrządu, co ma kluczowe znaczenie dla poprawnego działania silnika i kontroli otwarcia i zamknięcia zaworów w odpowiednim momencie.
2. Optymalne koło rozrządu o 16 zębach 2GT zapewnia stabilność i dokładność ruchu, co umożliwia precyzyjną synchronizację wałów. Otwór w kole rozrządu ma różne średnice do wyboru, takie jak 3.175/4/5/6/6.35mm, co umożliwia dopasowanie go do specyfikacji silnika.
3. Koło rozrządu może mieć szerokość 6mm/10/15mm, a odpowiedni wybór zależy od konkretnych potrzeb i specyfikacji układu napędowego.
4. Mały luz między zębami koła rozrządu jest istotny, ponieważ przekłada się na precyzyjne i ciche działanie układu napędowego.
5. Warto wybrać koło rozrządu o 16 zębach 2GT z otworem 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokością 6mm/10/15mm i małym luzem, ponieważ posiada solidną konstrukcję, precyzję działania oraz różnorodność dostępnych opcji, co sprawia, że jest to niezbędny element dla każdego silnika. Jakość i precyzja układu napędowego mają istotny wpływ na wydajność i żywotność silnika, dlatego warto wybrać sprawdzone i solidne rozwiązania.
Certyfikacja | Ce |
Typ | Rozrządu |
Pochodzenie | CN (pochodzenie) |
Materiał | STOP |
Liczba zębów | 16 |
Is_customized | YES |
Numer/Liczba modelu | 2GT |
Fit for width of GT2 timing belt | 6mm/10mm/15mm |
There are no reviews yet
Napisz swoją opinię
Warto zobaczyć
Produkty od tego sprzedawcy: AKDZ Parts Store
Nowe produkty
Ostatnio przeglądane