x
Szukaj produktów

Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz

4.50 (2x)
średnia ocen 4.50
Dodaj swoją opinie na dole strony
Średnica otworu:
6.35mm 4mm 3.175mm 5mm 6mm
Please select: Średnica otworu:
View All View Less
Szerokość:
For Belt Width 6mm For Belt Width 9mm For Belt Width 10mm For Belt Width 15mm
Please select: Szerokość:
View All View Less
Liczba sztuk:
1pcs 2pcs 3pcs 4pcs 5pcs 10pcs 50pcs 100pcs
Please select: Liczba sztuk:
View All View Less
62.98 zł
66.98 zł
zobacz koszyk
Dziś darmowa wysyłka + 10% rabatu. Użyj kodu WIANKO10 w koszyku
Płatności akceptowane (polskie)
PayU and BLIK quick online transfers
Karty kredytowe
Przelewy tradycyjne na nr konta
Darmowa wysyłka spoza UE
Śledzenie przesyłki
Ubezpieczenie dostawy
Zazwyczaj 14 dni, max 60 dni
lub całkowity zwrot kosztów
(%)
DARMOWA wysyłka spoza UE + śledzenie przesyłki + ubezpieczenie dostawy
Zazwyczaj 14 dni, maksymalnie 60 dni lub całkowity zwrot kosztów
Ten produkt to koło rozrządu o 16 zębach 2GT, z otworem o średnicy 3.175/4/5/6/6.35mm, które idealnie pasuje do pasów synchronicznych GT2. Dodatkowo, szerokość tego koła wynosi 6mm/10/15mm, co pozwala na różnorodne zastosowanie w różnych aplikacjach.

Koło rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu napędowego w silniku pojazdu. Jego głównym zadaniem jest synchronizacja ruchu wału korbowego oraz wału rozrządu, co ma kluczowe znaczenie dla poprawnego działania silnika. Dzięki temu możliwa jest kontrola otwarcia i zamknięcia zaworów w odpowiednim momencie, co przekłada się na lepszą wydajność pracy silnika.

W przypadku opisywanego produktu, mamy do czynienia z kołem rozrządu o 16 zębach 2GT. Jest to optymalna liczba zębów, która zapewnia stabilność i dokładność ruchu, co pozwala na precyzyjną synchronizację wałów. Otwór w kole rozrządu ma różne średnice do wyboru, takie jak 3.175/4/5/6/6.35mm, co umożliwia dopasowanie go do specyfikacji silnika.

Należy również zwrócić uwagę na szerokość koła rozrządu. W przypadku opisywanego produktu, istnieje możliwość wyboru szerokości 6mm/10/15mm. Ten parametr ma znaczenie dla właściwego działania układu napędowego, dlatego warto dobrze przemyśleć, jaka szerokość pasuje najlepiej do naszych potrzeb.

Warto zaznaczyć, że opisywane koło rozrządu posiada mały luz. Oznacza to, że między zębami jest minimalna odległość, co przekłada się na precyzyjne i ciche działanie układu napędowego. Mały luz jest szczególnie istotny w przypadku układów, gdzie precyzja ruchu jest priorytetem.

Koło rozrządu o 16 zębach 2GT z otworem 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokością 6mm/10/15mm i małym luzem to produkt, który warto wziąć pod uwagę przy budowie lub naprawie układu napędowego. Jego solidna konstrukcja, precyzja działania oraz różnorodność dostępnych opcji sprawiają, że jest to niezbędny element dla każdego silnika. Pamiętajmy, że jakość i precyzja układu napędowego ma wpływ na wydajność i żywotność silnika, dlatego warto wybrać sprawdzone i solidne rozwiązania.

PYTANIA:

1. Jaki jest główny cel koła rozrządu w silniku pojazdu?
2. Jakie są parametry optymalnego koła rozrządu o 16 zębach 2GT?
3. Jak szeroka może być koło rozrządu?
4. Dlaczego mały luz między zębami koła rozrządu jest istotny?
5. Dlaczego warto wybrać koło rozrządu o 16 zębach 2GT z otworem 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokością 6mm/10/15mm i małym luzem?

ODPOWIEDZI:

1. Głównym celem koła rozrządu w silniku pojazdu jest synchronizacja ruchu wału korbowego oraz wału rozrządu, co ma kluczowe znaczenie dla poprawnego działania silnika i kontroli otwarcia i zamknięcia zaworów w odpowiednim momencie.
2. Optymalne koło rozrządu o 16 zębach 2GT zapewnia stabilność i dokładność ruchu, co umożliwia precyzyjną synchronizację wałów. Otwór w kole rozrządu ma różne średnice do wyboru, takie jak 3.175/4/5/6/6.35mm, co umożliwia dopasowanie go do specyfikacji silnika.
3. Koło rozrządu może mieć szerokość 6mm/10/15mm, a odpowiedni wybór zależy od konkretnych potrzeb i specyfikacji układu napędowego.
4. Mały luz między zębami koła rozrządu jest istotny, ponieważ przekłada się na precyzyjne i ciche działanie układu napędowego.
5. Warto wybrać koło rozrządu o 16 zębach 2GT z otworem 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokością 6mm/10/15mm i małym luzem, ponieważ posiada solidną konstrukcję, precyzję działania oraz różnorodność dostępnych opcji, co sprawia, że jest to niezbędny element dla każdego silnika. Jakość i precyzja układu napędowego mają istotny wpływ na wydajność i żywotność silnika, dlatego warto wybrać sprawdzone i solidne rozwiązania.

CertyfikacjaCe
TypRozrządu
PochodzenieCN (pochodzenie)
MateriałSTOP
Liczba zębów16
Is_customizedYES
Numer/Liczba modelu2GT
Fit for width of GT2 timing belt6mm/10mm/15mm
Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 1 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 2 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 3 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 4 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 5 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 6 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 7 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 8 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 9 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 10 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 11 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 12 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 13 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 14 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 15 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 16 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 17 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 18 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 19 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 20 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 21 Koło rozrządu 16 zębów 2GT, otwór 3.175/4/5/6/6.35mm do pasów synchronicznych GT2, szerokość 6mm/10/15mm, mały luz - Wianko - 22

There are no reviews yet

Napisz swoją opinię
Warto zobaczyć
Produkty od tego sprzedawcy: AKDZ Parts Store

Nowe produkty

Ostatnio przeglądane
Strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony akceptujesz politykę prywatności i plików cookies zgodnie z RODO

Koszyk

×