i wymiany
-Zaakceptujemy zwroty w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia, jeśli przedmiot jest wadliwy lub niezgodny z opisem. Prosimy o kontakt z nami w ciągu 7 dni od daty otrzymania przedmiotu, aby uzyskać instrukcje dotyczące zwrotu. W szacunku dla zwrotów, prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania i wszystkich materiałów zawartych wewnątrz. Zwroty zostaną zwrócone po otrzymaniu przedmiotu w stanie nienaruszonym. Kupujący ponosi koszty wysyłki zwrotnej. -Używamy wielu dostawców, a nie zawsze możliwe jest odzyskanie kosztów wysyłki i opłat celnych powiązanych z międzynarodowym zwrotem. W przypadku problemów z zamówieniem, prosimy o kontakt z nami przed opuszczeniem negatywnej opini. Postaramy się jak najlepiej rozwiązać wszelkie problemy. Dziękujemy za zapoznanie się z opisem produktu i życzymy udanych zakupów!
PYTANIA:
1. Jak długo mam na zwrot zamówienia, jeśli przedmiot jest wadliwy lub niezgodny z opisem?
2. Kiedy powinienem skontaktować się z Państwem w przypadku zwrotu?
3. Czy muszę zachować oryginalne opakowanie i wszystkie materiały?
4. Kiedy zostanie zwrócony zwrot po otrzymaniu przedmiotu w stanie nienaruszonym?
5. Kto ponosi koszty wysyłki zwrotnej?
ODPOWIEDZI:
1. Możesz zwrócić zamówienie w ciągu 7 dni od daty otrzymania, jeśli przedmiot jest wadliwy lub niezgodny z opisem.
2. Prosimy o kontakt z nami w ciągu 7 dni od daty otrzymania przedmiotu, aby uzyskać instrukcje dotyczące zwrotu.
3. W przypadku zwrotu, prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania i wszystkich materiałów zawartych wewnątrz.
4. Zwrot zostanie zwrócony po otrzymaniu przedmiotu w stanie nienaruszonym.
5. Koszty wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.
-Zaakceptujemy zwroty w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia, jeśli przedmiot jest wadliwy lub niezgodny z opisem. Prosimy o kontakt z nami w ciągu 7 dni od daty otrzymania przedmiotu, aby uzyskać instrukcje dotyczące zwrotu. W szacunku dla zwrotów, prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania i wszystkich materiałów zawartych wewnątrz. Zwroty zostaną zwrócone po otrzymaniu przedmiotu w stanie nienaruszonym. Kupujący ponosi koszty wysyłki zwrotnej. -Używamy wielu dostawców, a nie zawsze możliwe jest odzyskanie kosztów wysyłki i opłat celnych powiązanych z międzynarodowym zwrotem. W przypadku problemów z zamówieniem, prosimy o kontakt z nami przed opuszczeniem negatywnej opini. Postaramy się jak najlepiej rozwiązać wszelkie problemy. Dziękujemy za zapoznanie się z opisem produktu i życzymy udanych zakupów!
PYTANIA:
1. Jak długo mam na zwrot zamówienia, jeśli przedmiot jest wadliwy lub niezgodny z opisem?
2. Kiedy powinienem skontaktować się z Państwem w przypadku zwrotu?
3. Czy muszę zachować oryginalne opakowanie i wszystkie materiały?
4. Kiedy zostanie zwrócony zwrot po otrzymaniu przedmiotu w stanie nienaruszonym?
5. Kto ponosi koszty wysyłki zwrotnej?
ODPOWIEDZI:
1. Możesz zwrócić zamówienie w ciągu 7 dni od daty otrzymania, jeśli przedmiot jest wadliwy lub niezgodny z opisem.
2. Prosimy o kontakt z nami w ciągu 7 dni od daty otrzymania przedmiotu, aby uzyskać instrukcje dotyczące zwrotu.
3. W przypadku zwrotu, prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania i wszystkich materiałów zawartych wewnątrz.
4. Zwrot zostanie zwrócony po otrzymaniu przedmiotu w stanie nienaruszonym.
5. Koszty wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Nazwa marki | Atermiter |
Pakiet | Tak |
Żebro chłodzące | Nie |
Częstotliwość pamięci | 1600 MHz |
RGB | no |
Pochodzenie | CN (pochodzenie) |
Numer/Liczba modelu | DDR3/8G/1866Mhz |
Typ | DDR3 |
Stan przedmiotu | New |
Zastosowanie | Pulpit |
Typ interfejsu | 240pin |
Częstotliwość | 1333GBMHz |
Józef L.
2019-02-22 01:49
Napisz swoją opinię
Warto zobaczyć
Nowe produkty
Ostatnio przeglądane