2. Po otrzymaniu towaru ocena towaru jest bardzo ważna dla sprzedawcy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub nie jesteś zadowolony z towaru, najpierw skontaktuj się ze sprzedawcą.
3. Jeśli towary są w twoim kraju i masz taryfę, zapłać taryfę na czas lub skontaktuj się ze sprzedawcą.
4. Szybkość transportu ładunków zależy od firmy transportowej. Jeśli wystąpi wypadek w transporcie, proszę zrozumieć! Komunikować się ze sprzedawcą
5. Każdy spór nie sprzyja rozwiązaniu problemu, najpierw skontaktuj się ze sprzedawcą, sprzedawca spróbuje rozwiązać problem
Nazwa marki | NoEnName_Null |
Pochodzenie | CN (pochodzenie) |
Jest inteligentnym urządzeniem | no |
Is_customized | Nie |
Motyw | MASCOT |
Styl | europe |
Materiał | Ceramiczne i emaliowane |
JÓzefa Ć.
2023-01-27 15:45
Marzena K.
2022-07-19 00:29
Napisz swoją opinię
Warto zobaczyć
Nowe produkty
Ostatnio przeglądane